CONSTRUCIÓNS CON DIFERENTES MATERIAIS A TRAVÉS DAS QUE O ALUMNADO DESENVOLVE A CONCIENCIA ESPACIAL, O COÑECEMENTO MATEMÁTICO, E A CREATIVIDADE DE XEITO INDIVIDUAL NOS MOMENTOS DE XOGO LIBRE.
CONSTRUCIÓNS CON LEGO:
- CLASIFICAR LEGOS, DE FORMA LIBRE E DESPOIS POR DIFERENTES CRITERIOS: COR, FORMA, TAMAÑOS...
- POR GRUPOS DE 5 TEÑEN QUE CONSTRUÍR UNHA FIGURA IGUAL Á QUE LLE MOSTRAREMOS COMO MODELO, PRESTANDO ATENCIÓN ÁS CORES DAS PEZAS E A COMBINACIÓN DAS MESMAS
- O MESMO EXERCICIO ANTERIOR PERO DEIXANDO QUE VISUALICEN A FIGURA DE REFERENCIA TAN SÓ UNS MINUTOS, E DESPOIS REPRODÚZAA A PARTIR DO RECORDO QUE MEMORIZOU
- OBSERVAR DETIDAMENTE E MEMORIZAR DIFERENTES FIGURAS QUE VEN. A CONTINUACIÓN, ESCÓNDESE UNHA DESAS FIGURAS E PEDIR QUE DIGA CAL FALTA.
- PRESÉNTASE UN MODELO DE FIGURA, O ALUMNADO ESTA ORGANIZADO EN EN 6 EQUIPOS DE 4, UN DELES OU ELAS DE CADA EQUIPO TEN QUE REALIZAR UNHA CONSTRUCIÓN COA AXUDA DOS OU DAS OUTROS 3 QUE LLE INDICARÁN COMO DEBE COLOCAR AS PEZAS PARA SEGUIR O MODELO, SÓ COA VOZ, SEN TOCAR AS PEZAS. O MODELO SÓ ESTARÁ VISIBLE UNS SEGUNDOS. POR EQUIPOS VAN PRESENTANDO AS SÚAS CREACIÓNS E VENDO SE SON IGUAL AO MODELO
- POR EQUIPOS DE 6 ALUMNAS/OS, CADA ALUMNO TEN 7 PEZAS E CADA UN TEN QUE FACER UNHA FIGURA IGUAL Á DUN MODELO, QUE SÓ O TERÁN DURANTE UNS SEGUNDOS PARA OBSERVALO.
- CONSTRUÍR FIGURAS SEGUINDO INSTRUCIÓNS E PASOS NO PAPEL, CON IMAXES.
A TRAVÉS DOS TABOLEIROS CON DIFERENTES TARXETAS DE: OS NOMES DO ALUMNADO E FOTOS, AS EMOCIÓNS, E OS PROXECTOS.
RECANTO DAS MATEMÁTICAS:
XOGOS MANIPULATIVOS CON DIFERENTES MATERIALES MATEMÁTICOS: TANGRAN, QUEBRACABEZAS, DOMINOS, PARCHIS, OCA, MATERIAIS DE CLASIFICACIÓN E SERIACIÓN (FROITAS, PAUS DE XEADO, PINZAS, POMPÓNS...), REGLETAS, BLOQUES LÓXICOS…
A REALIDADE AUMENTADA: A TRAVÉS DE LIBROS, LÁMINAS..
No hay comentarios:
Publicar un comentario