16/3/20

PROPOSTAS DE TRABALLO, QUEDAMOS NA CASA

ANTE A SITUACIÓN QUE ESTAMOS VIVINDO,  OS NENOS E NENAS VAN A TER QUE PERMANECER NAS SÚAS CASAS DURANTE 14 DÍAS, ISO SE ESTIMA.
 IMOS A DARVOS UNAS PAUTAS PARA CONTINUAR CO PROCESO DE ENSINO-APRENDIZAXE DO ALUMNADO.
 ALGUNHAS ACTIVIDADES QUE PODEN REALIZAR SON: 

  • FAVORECER A EXPRESIÓN ORAL, EN DISTINTOS MOMENTOS: CONVERSAMOS SOBRE O DÍA QUE É, O TEMPO QUE FAI, PODEMOS CANTAR E LEMBRAR ALGUNHAS DAS CANCIÓNS DAS RUTINAS DE AULA, SECUENCIARLLES O QUE IDES REALIZAR DURANTE O DÍA PARA QUE CADA NENO E NENA PARTICIPE NA PLANIFICACIÓN, E FALAR DE CALQUERA COUSA QUE XURDA. 

  •  SEGUIR TRABALLANDO A AUTONOMÍA: VESTIRSE, CALZARSE, ASEARSE, LAVAR AS MANS E COMER SÓS…, ABOTOAR E DESABOTOAR BOTÓNS, POR E QUITAR O ABRIGO. COLABORAR NAS TAREFAS DA CASA COMO: ORDEAR, RECOLLER, POR A MESA, AXUDAR A FACER ALGUNHA RECETA DE COCIÑA...

  • DESENVOLVER A MOTRICIDADE GROSA DE FORMA QUE O ALUMNADO NON PERMANEZA MOITAS HORAS SENTADO, PODEMOS PROPORLLE ACTIVIDADES COMO: SIMULAR SER ANIMAIS QUE REPTAN, SALTAN, RODAN, GATEAN,…POÑER CANCIÓNS E BAILAR Ó RITMO DA MÚSICA MOVENDO TODO O NOSO CORPO, DESPOIS UNHA SOA PARTE COMO BRAZOS, PERNAS, CADEIRA,… E DESPOIS DUNHA ACTIVIDADE DE MOVEMENTO, VEN A CALMA A TRAVÉS DE  A RELAXACIÓN, RESPIRANDO METEMOS O AIRE POLO NARIZ XOGANDO A INFLAR UN GLOBO E SACÁMOLO POLA BOCA DESPACIO DESENFLANDO O GLOBO. INFLANDO E DESINFLANDO A NOSA BARRIGA, PECHANDO OS OLLOS E SIMULANDO ESTAR NA PRAIA ESCOITANDO O MAR… ESCOITAR  O CONTO DE "RESPIRA" (PINCHA NO CONTO NA  PARTE  ESQUERDA DO BLOG)

  • DESENVOLVER A MOTRICIDADE FINA: XOGANDO CON MATERIAIS COMO AS PINZAS DA ROUPA, ENROSCAR E DESENROSCAR BOTELLAS, METER OBXECTOS PEQUENOS EN BOTELLAS DE UN EN UN, COMO:  LEGUMES, ARROCES, E OBXECTOS COTIÁS. TAMÉN RASGAR FOLLETOS DE SUPERMERCADOS E QUE VOS AXUDEN A FACER A COMPRA PEGANDO NUN FOLIO, FACER BOLAS DE PAPEL GRANDES E PEQUENAS CON PERIÓDICO, MANIPULAR A PLASTILINA FACENDO CHURROS, CARACOIS, BOLIÑAS,…


  •  LECTO-ESCRITURA:   
  1.  LECTURA DE CONTOS COA POSTERIOR COMPRESIÓN DO CONTO A TRAVÉS DE PREGUNTAS, REALIZAR UN DEBUXO DO ARGUMENTO DO CONTO, DAS PERSONAXES.  
  2.  CONVERSAR SOBRE TEMAS QUE LLES INTERESE PARA QUE ADQUIRAN MÁIS VOCABULARIO.                                                                                                       
  3. ESCRIBIR: O SEU NOME, OS DA SÚA FAMILIA, OS DOS COMPAÑEIROS E COMPAÑEIRAS DA CLASE, OS DAS MESTRAS...
  4. UNIR FOTO E NOME, DOS COMPAÑEIROS E COMPAÑEIRAS 



  • LÓXICO-MATEMÁTICA

  1.   MANIPULAR OBXECTOS E MATERIAIS COMO: LEGUMES, PEDRAS, TAPÓNS, PINZAS, XOGUETES DA CASA. FACENDO: CLASIFICACIÓNS, SERIACIÓNS, CONTEO, AGRUPAMENTOS, TENDO EN CONTA CRITERIOS COMO FORMA, COR, TAMAÑO.                                                                                                                            
  2. RODEAR O DÍA DA SEMANA NO CALENDARIO E DEBUXAR O TEMPO QUE FAI. 
  3. XOGAR COS NÚMEROS.

AO LARGO DE ESTOS DÍAS IREMOS METENDO VARIAS COUSIÑAS NO BLOG: CONTOS, CANCIÓNS, VIDEOS PARA INVESTIGAR... MIRADE NA PARTE DEREITA E NA PARTE ESQUERDA DO BLOG,  AS NOVAS ENTRADAS.




No hay comentarios:

Publicar un comentario