A PRINCIPIO DE CURSO OS TEMAS QUE MÁIS NOS GUSTABAN PARA INVESTIGAR ERAN OS RELACIONADOS COS VOLCÁNS E O MUNDO.
O PRIMEIRO TRIMESTRE E PARTE DO SEGUNDO DEDICÁMOLOS, A TRABALLAR SOBRE OS VOLCÁNS. PARTINDO DESTE PRIMEIRO PROXECTO E UNIDO AO CAMBIO CLIMÁTICO, QUE TRABALLAMOS DURANTE O SEGUNDO TRIMESTRE, COMO TEMA VERTICAL DE TODO O CENTRO, LEVOUNOS A FALAR SOBRE O MUNDO E SOBRE ALGÚNS DOS SEUS PROBLEMAS.
AS MASCOTAS DEIXÁRONNOS VÍDEOS PARA AXUDARNOS A MOTIVARNOS POLO TEMA:
ASÍ FOMOS FALANDO DO QUE SABIAMOS SOBRE:
QUE É O MUNDO? QUE HAI NO MUNDO?.... XURDÍRONNOS MOITOS CONFLITOS COGNITIVOS QUE NOS SERVIRON PARA DIALOGAR E DIALOGAR:
O SOL ESTÁ NO MUNDO OU FÓRA?, A LÚA ESTÁ DENTRO DO NOSO MUNDO OU FÓRA?, É O MESMO O PLANETA TERRA QUE O MUNDO? O MUNDO ESTÁ NO ESPAZO?…
TAMÉN FALAMOS MOITO SOBRE OS PROBLEMAS QUE NÓS CREMOS QUE TEN O PLANETA TERRA E COMO PODIAMOS AXUDALO.
PARA PODER AXUDAR AO PLANETA TERRA PENSAMOS EN CONVERTERNOS EN SUPERHEROÍNAS E SUPERHEROES.
ENTÓN EMPEZAMOS A DAR IDEAS DE COMO PODÍA SER O NOSO TRAXE. PRIMEIRO DEBUXAMOS COMO NOS GUSTARÍA QUE FOSE E CADA UN E UNHA CONTABA COMO ERA O SEU AOS SEUS COMPAÑEIROS E COMPAÑEIRAS. PARTINDO DISTO ENTRE TODOS E TODAS FOMOS DESEÑÁNDOO, TIVEMOS QUE FACER DIFERENTES VOTACIÓNS E GAÑABA A MAIORÍA.
E ASÍ NOS QUEDOU:
PARA VER OS DEBUXOS DE 4 ANOS A PREME NA IMAXE:
PARA VER OS DEBUXOS DE 4 ANOS B, PREME NA IMAXE: CANDO TIÑAMOS DESEÑADO O TRAXE NECESITABAMOS POÑERNOS UN NOME. FIXEMOS UNHA CHOIVA DE IDEAS CON DIFERENTES NOMES.
DE TODOS ELES NA CLASE DE 4 ANOS A NUNHA VOTACIÓN SAÍU GAÑADOR LIMPAMUNDOS E NA CLASE DE 4 ANOS B. SAÍU GAÑADOR AXUDAMUNDOS.
OS E AS LIMPAMUNDOS
OS E AS AXUDAMUNDOS
AGORA OS E AS LIMPAMUNDOS E AXUDAMUNDOS TEMOS UNHA GRAN MISIÓN:
BUSCAR SOLUCIÓNS AOS PROBLEMAS DO PLANETA TERRA. PARA ISO DECIDIMOS VIAXAR POR TODO O MUNDO PARA PODER COÑECER AS MARABILLAS QUE TEN. POR ESO FOMOS FACENDO UNHA CHOIVA DE IDEAS DE QUE MEDIOS DE TRANSPORTE PODIAMOS USAR: ALGÚNS REAIS PERO TAMÉN ALGÚNS IMAXINARIOS; OS QUE VAN RÁPIDO E LENTOS, OS QUE CONTAMINAN MÁIS E OS QUE MENOS; OS ACUÁTICOS, TERRESTRES E AÉREOS; OS QUE LEVAN MOITOS PASAXEIROS E OS QUE LEVAN POUCOS; OS QUE SON DE CARGA E OS QUE LEVAN PASAXEIROS……Etc
DIVIDIMOS A CLASE EN EQUIPOS E CADA EQUIPO PUXÉMOSLLE O NOME DUN CONTINENTE.
NA CLASE DE 4 ANOS B. TEMOS 5 EQUIPOS: EUROPA, ASÍA, ÁFRICA, AMÉRICA E OCEANÍA.
NA CLASE DE 4 ANOS A. TEMOS 6 EQUIPOS E DIVIDIMOS O CONTINENTE AMERICANO EN DOUS: AMÉRICA DO NORTE E AMÉRICA DO SUR. ESTAMOS A FACER MOITOS XOGOS PARA COÑECER ALGUNHAS DAS COUSAS MÁIS IMPORTANTES DESTES CONTINENTES. NA CASA PODEMOS INVESTIGAR SOBRE O CONTINENTE AO QUE PERTENCE O NOSO EQUIPO.
PORQUE PARA AXUDAR AO MUNDO ANTES TEMOS QUE COÑECER ALGUNHAS DAS SÚAS MARABILLAS, FORMA DE VIDA, GASTRONOMÍA, VIVENDA, LINGUA, CURIOSIDADES...
POR ISO EMPEZAMOS A INVESTIGAR!!
No hay comentarios:
Publicar un comentario