- ONDE VIVEN
- QUE COMEN
- QUEN AS COIDA
- QUE COIDADOS NECESITAN
- QUE LLES GUSTA
- DOS VETERINARIOS E VETERINARIAS E DOS SEUS APARELLOS; XIRINGA, RADIOGRAFÍA, FONENDOSCOPIO, VENDAS, TERMÓMETRO, TESOIRAS, PASTILLAS, CAMILLA...ETC
CLASIFICAMOS AS MASCOTAS EN: SERES VIVOS E XOGUETES (PELUCHES). FALAMOS DAS CARACTERÍSTICAS DOS SERES VIVOS.
NO RECANTO DE CASIÑA ESTAMOS A XOGAR A SER VETERINARIOS E VETERINARIAS, USANDO UN MALETÍN COS INSTRUMENTOS PARA CURAR AS MASCOTAS DE PELUCHE.
DIALOGAMOS SOBRE QUE TIPO DE MASCOTA PODEMOS TER NA NOSA CLASE, DÉMONOS CONTA QUE É DIFÍCIL TER UN ANIMAL VIVO. ASÍ QUE DECIDIMOS QUE A NOSA MASCOTA ÍA A SER UN ANIMAL DE PELUCHE.
DIXEMOS MOITOS NOMES DE ANIMAIS: CAN, GATO, LEÓN, TIGRE, FLAMENCO, COELLO, OSIÑO...ETC
ESCRIBIMOS UNHA CARTA: AOS REIS MAGOS, A PAPÁ NOEL E AO APALPADOR, CONTÁNDOLLES QUE NECESITAMOS UNHA MASCOTA DE PELUCHE E A LISTA DE ANIMAIS QUE NOS GUSTAN. PUXÉMOSLLE SELO E O NOSO NOME. AS PROFES LEVARONLLAS A CARLOS, O CARTEIRO, PARA QUE LLAS DEA O REIS, A PAPÁ NOEL OU AO APALPADOR.
No hay comentarios:
Publicar un comentario